Världens sämsta dag. . .

Skolan har väl varit okey men fyfasen vad jag blev besviken på mig själv. Fick fan ig på nationella kemi. Ja jag visste att det gick dåligt, men fan inte så dåligt. Haha aja men i slutbetyg blir jag iaf godkänd. 

Hade även matte prov idag. Imed att det gick så dåligt på kemin vågar jag inte tro något om detta provet. Haha det var svårt men som det känns så tror jag att jag får behålla mitt vg i betyg iaf. :)

Nä nu ska jag inte dryga, orkar inte vara sur bara för jag sover dåligt. Galet jobbigt eh. 

JO hähähä jag och Åsa ska förmodligen stå för det mesta av festkommitten, och sen ska vi höra med Becca och klassen om deras föräldrar kan hjälpa till. Annars får vi ingen avslutnings fest i 9an. Hehe, Ska bli skoj att planera lite. Fast som det ser ut nu så ska vi vara med alla de andra 9orna, mycket roligare :3 

Ne nu ska jag kanske plugga och lyssna lite musik . Heeejdååå finisar :) 
Saknar Göteborg och alla th fan träffar! och SOMMAREN!



Btw Amanda; det är lugnt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0