VÄLDIGT INTRESSANT INLÄGG, VÄLDIGT! HEHEHHE :3

Typ hey c: 

Ja vad ska man skriva idag ehe, orkar inte berätta om min sååå intressanta dag :3 Nä men typ bara varit i skolan och KU , hehe "planerade" inför konfa lägret som är nu imorgon i Skåne? Ja typ c: kulkul . 

Men jag kommer inte skriva på hela helgen för då är jag borta hehe men finns på mobilen, om det nu finns täckning. Har 3 = skjut mig? Ne men fml . Kommer dööö om jag inte kan smsa under helgen. Mathias kommer ju hem imorgon kväll typ? :CC Lägret kommer nog bli rätt okey, hehe schysst folk ska men så ja (: 

Imorgon händer det lite saker hähä, skola först. dö. Sen blir det fäääärga håret! :D Åsa måste kunna för annars slår jag henne haha köpte hårfärgen typ för en månad sen.. ja jag är väldigt upptagen (lat) Men efter det blir det sola lite och springa hem och duscha och packa det sista innan vi åker klockan 5? Ja 5 tror jag det var :) Måste köpa godis hähä.. Ja nu ska jag packa för det lär jag inte hinna imorgon. Och sen sova. Seriöst jag har inte kommit i säng förän typ 12 hela veckan. Sugit, typ halvsover ju på lektionerna istället. Inte bra asså. Nä nu ska jag gå!

HÖRS PÅ MÅNDAG TYP :) Kommer inte hinns skriva imorgon, kanske imorgon innan skolan om jag inte snozar klockan för mycket. Stavas det snozar? What ever. NATTI :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0