River en vacker dröm

Suttit och lyssnat Crashdïet, rest in sleaze skivan! Härligt, men det tycker inte mamma haha c: Men tvingar henne ändå...

Ne nu ska jag fixa mig sen dra till Åsa för jag har bråkat med mamma och pappa. Åh blir så irriterade på dom. Seriöst dom fattar aldrig något. trögskallar.

Men orkar inte vara på dåligt humör, hela dagen blir så fördärvad då, åh jobbigt liv jag har haha. Satte nyss på lite Håkan Hellström musik, mysigt ♥

Vet inte vad jag ska ha på mig, har en hel garderob men kläder men inget att ha på mig -.- Måste ha nya kläder men har inga pengar åh. Vill ha den Hardcore Superstar baseball tröjan med zombie tryck typ. Men ska köpa nya byxor och kängor i veckan. eh. :) 

Puss på er finisar. Nu ska jag duscha, fixa mig och dra till Åsa. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0