OTURS DAG? JAA!

Heey! :D

Idag har det varit min oturs dag sen jag gick ut i morse. Det såg ut att vara sånt härligt väder, sol och allt. Såklart så tog jag på mig strumpbyxor & short, ja då började det SNÖA. Trodde det skulle bli vår nu :( Iaf så jag gick runt och frös och mina ben är helt förstörda, måste använda bodylotion ikväll :c

Sen så mitt i allt så gick min mobil SÖNDER. Alltså den la inte bara av, den gick i 2 bitar..trodde första batteriet bara ramlat ur men nej -.- så nu kommer jag få en tegelsten tills Maj. YAY! :( FATTA alla mina kontaker är borta imed att jag inte sparat dom på kortet, och jag har inget alarm på morgonen OCH jag är socialt handikappad tills jag får en mobil !!

Men jag överlevde dagen iaf. Har bara ganska mycket att plugga men tänkte ta allting imorgon :) Har även lyssnat på massa Kelly Clarkson och Avril Lavigne. Åh flashbacks från 06-07, lyssnade på dom hela tiden.. Älskar när man kan lyssna på vissa låtar och bara ligga i sängen och tänka tillbaka på massa härliga minnen! Hehe. 

Nu ska ja ta bort sminket och lägga mig i sängen & lyssna på musik! :) natti sötisar! c:



Kommentarer
Postat av: ALICE

Inget speciellt märke, men 299:- på Net on Net c:

2011-03-09 @ 21:53:26
URL: http://alicejohannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0