OPS!

heheheh. glömt bloggen totalt!....igen..

Men jag har faktiskt en ursäkt! Jag har pluggat! Och varit seg och så för jag mår fortfarande inte helt bra eh.. Var hos tandläkaren idag så var aldrig i skolan, den 20 April får jag bort tandställningen, allting är klart nu ..fanns bara inga tider innan dess hehe :)

Måste gnälla på den jäkla snön! Folk som gillar snö är inte friska jag lovar er.. hur kan man gilla snö? o: Igår morse var det typ vår, på kvällen var det vinter igen. Typiskt Sverige. Men om typ 100 dagar ska jag till Thailand så får väl stå ut med skit vädret :c

Ne nu ska jag faktiskt dryga på internet... tittar väl in med något inlägg innan jag lägger mig.
Bildbrist ehe, blir en bild på vackra Bill :3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0