Nu blir det dejta sängen hähä :)

HEHE jag vet jag är sämst på att uppdatera min blogg på vardagarna, men jag är så seg då.

Idag var det samma vanliga, skolan sen hem och plugga och vila c: Igår var jag i stan med mamma och pappa, fick 2 par nya jeans hehe, behövdes verkligen :3 Gick även för första gången med skinnjackan idag, lite kallt men man fick lite vårkänslor, härligt! :D

Imorgon blir det skola och sista lektionen idrott, hem och duscha och fixa mig sen göra klart tyska "arbetet" och ku på kvällen. Planera inför konfalägret som är i helgen. Så ingen sovmorgon denna helgen inte. Men har ju studie dag på måndag så då lär jag nog sova till 12-1 minst hehe :)

Nä nu ska jag sova, är skit trött. Snackade med babes på msn nyss. Ett tag sen faktiskt. Älskar er finisar <3 Nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0