Nationella i Kemi imorgon? vänta ska bara gå och dö lite. . . . . . .

HeyHey!

Just nu dör jag av panik. Pluggar Kemi inför nationella imorgon! Gud vill inte faila på provet! Ska plugga hela natten om jag nu behöver! Måste bli godkänd för typ slutbetyget baseras på detta! :c fml assååe

Åh jag har hittat världens finaste skor. Galet fina! Åh är helt käär i dom! Ska ha dom på skolavslutningen och pappa & mamma har gått med på att betala skorna hihihi <: Tänker inte visa dom för vill inte att nån annan ska ha lika hähä :3  :D

Ska återgå till atomerna och alla andra grejsimojser man ska kunna, medans jag pluggar lyssnar jag på älskade Sex Pistols! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0