JAG DÖR LÅNGSAMT INOMBORDS

Phu klar med frågorna! Nu off to bed , och plugga 1 timma till.. sen gå upp halv 7 och skynda mig så jag hinner plugga lite innan nationella provet!  Galet stressad känner jag mig! HATA KEMI =(( 

Mina närmsta veckor ser inte så härliga ut.

Denna vecken: Nationella Kemi imorgon, Tyska "arbete" lämna in på fredag och måste lämna in träslöjdsarbetet denna veckan om jag inte ska få IG eh.
Nästa vecka: Hemkunskaps prov i Ekonomi och konsumenkunskap. Matte prov på 2 kapitel. Samt tyskaläxa
Veckan efter det: SO prov om Kalla kriget, efter krigs tiden. Skriftlig och muntlig del. Och tyska läxa igen -.-
Och veckan efter det: Prov om de olika Litteratur epokerna i Svenska.

Sen lär de väl klämma in massa läxor, glosor och annat onödigt skit som vi egentligen inte hinner med! Hatar skolan.
SOMMARLOV?????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0