Im still feeling sick

Gomorgon! :)

Somnade vid 2 tiden i natt? Hela familjen kollade Melodifestivalen men inte jag hehe. Bara dålig musik med, och så vann Eric sämst Saade.. Fast kvällen var inte så tråkig ändå hehe.

Erik skulle kolla på en bild på min facebook för han har ingen egen fb, fast det slutade med att han satt kvar där i 3 timmar medans jag också var inloggad.. Ja så nu tror alla att jag är cp som satt och uppdaterade var 5 minut och skrev till mig själv haha <:

Jenny skrattade rätt mycket, min mage typ dog av kramper hahah xd Busunge är han, kanske bytar lösen snart hehe (a) 

Nä nu ska jag göra te för min hals för så ont och har hostat hela natten. Dö hals dö!
Måste även plugga Kemi och Kalla kriget :) Puss på er!

Om 33 dagar ser jag dessa killar i Göteborg med 1 till super awesome band!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0