I'm still alive

Föörlåt för typ sämsta uppdateringen ever hehe. 

Men jag har varit sjuk nästan hela veckan. Feber och världens halsont samt haft ont i huvudet konstant sen i tisdags.. slutar jag äta tabletter kommer värken tillbaka :c it sucks menmen. 

Har inte gjort så mycket idag, suttit och ritat i några timmar. Äntligen klar..har skannat in den på datorn men den ger inte rättvis helhet av hur den ser ut i verkligheten men skuggor och allt :cc  

Btw hatar alla som röstade på Eric Saade. Fy på er, hoppas Sverige inte kommer med i år heller HAHA. Ne nu ska jag dryga på msn och facebook och klaga på alla som tycker om Eric. Hejsvejs! :)

Känner mig såhär nu.. fet nesa asså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0