Im happy happy happy happy! :D

Heyhey.

Jag har varit borta från bloggen i helgen.. hehe haft en toppen helg. I Fredags så lyckades jag få med Pernilla till Kulturparadiset. 2 live band spelade, faktiskt bra hähä. Fast vi stod väl mest och snackade med killarna som hängde in jackorna c: kulkul. 

På lördagen var jag först på typ kalas eller nått. Min farmor fyllde år. Träffade Andreas och Rickard. Mina 2 kusin som jag inte träffat sen i julas. Roligt att ses igen, dom är inte så gamla, typ runt 25-29 år :) Andreas ska även komma förbi och säga hej när jag och Emma ska köa till Crashdïet, för han bor i Göteborg c:  Iaf sen vid 6 tiden åkte jag hem till bästastebrorjessica! hihi vi hade massa kul och åt kinamat :D Saknat den lilla muppen ju! Över 1 månad sen vi sågs sist tror jag!! 

Och söndagen så kom Daniel hem till oss och åt vofflor och pratade om Thailand. Ska bli skönt att även han ska med. Kusin är bra att ha :D hähä


JUSTEJUSTEJUSTE IDAG KOM MIN SWEDEN ROCK FESTIVAL BILJETT :D ÅHHH HIHI LYCKLIG.
Jag har även fått hem mitt löshår! Så nu ser jag ut såhär!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0