I Used To Be Lovedrunk

Hellu!

Sitter i sängen nu och ska beställa bilder som ska framkallas c: Ska typ framkalla runt 120 st och sen sätta upp dom snyggt på väggen, kommer bli nice ! :33 Lite olika bilder, typ konsertbilder, bilder med citat och andra random bilder hehe c: 

Skolan var chill idag, typ Svenskan såg vi nån kortfilm om litteratur och So'n jobbade jag bara vidare, skippade idrotten och min lärare ringer men, tönt haha. Sen på HK var det bara att lyssna :3 

ÅH Emelie's klass var och såg Dead by april på 035 idag, hehe hon fixade autograf åt mig och det blev även en över som jag ska ge till Emma c: HEHE ikväll släpper de även fler band till Sweden Rock, hoppas det kommer något bra band och att de spelar den 8:e :) 

Nä nu ska jag lyssna på boys like girls och ladda upp mer bilder som ska framkallas :) Visar sen nästa veckan hur väggen blir, för jag hinner inte fixa den i helgen för jag är på läger då .. 

Ha det bra , natti :) btw det är typ massa sånna här bilder jag ska sätta upp på väggen c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0