FREDAG TODAY!

Heey c:

Sitter i skolan nu, sista lektionen c: Sen blir det stressa att färga håret,sola, duscha & fixa mig, packa och handla inför lägret. Har 3 timmar på mig. Lyckat :3

Emelie måste hinna hem från skolan innan jag åker. Måste ha hennes hörlurar för vi ska åka buss. Kommer inte överleva annars, tråkigt att åka buss :c

BTW Avril Lavigne har släppt sin nya skiva! Har inte lyssnat ännu, men den är säkert as bra! Älskar Avril, hon är azüm! :)

Nä nu ska jag jobba lite hehe ( facebook) , ska försöka göra klart mitt träslöjds arbete som skulle varit inlämnat i måndags. Great. Hejdå! Hörs på måndag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0