Föörlåt

Hehe förlååt mig. Skrev inte igår även jag sa det. 

Ska berätta lite om helgen då c: Det var rätt segt men roligt.. Vi åkte vid 5 tiden till Kulltorp som ligger i Jönköpings län? Aja det tog väl 1½ timme för en traktor segade framför D: Iaf vi gjorde väl lite lekar och så, Konfirmanderna hade massa lektioner medans vi slöade och planerade lekar hehe, vi knöt även ihop alla deras skor hähä, det gillades verkligen ;) Vi spelade även lite spel, när då då var ju Jossi och jag as bra på.. lite pinsamt ibland när man gissar på år runt sent 90 tal så är svaret typ 990 ek xd Aja helgen var väl helt okey, fast bästa var våran fina väckning på söndagen hähä, Smällde med en stålbringare och bestick, hemskt gitarr spel och hemkt vackra bumbibjörnarn stämmor hahhah xd  Aja det var den helgen, hänger nog med på nästa läger som är i början av April :) 

Idag har jag faktiskt varit duktig, städat rummet och skulle pluggat men blev inte så xd Hehe.. världes härligaste väder nu ju! Sol och allt! ja, nu ska jag äta en macka och försöka hitta EN bra låt med the 69 eyes, seriöst ändå är typ dead n gone. Sugit :( Nästa vecka har jag nationella i Kemi, skjut mig!

BYE! Btw Åsa färgade mitt hår svart i fredags. Får väl ta en bild snart c: Inte brunt längre :)

38 DAGAR KVAR. DÖÖÖR!

Kommentarer
Postat av: Amanda.

DU SKOJAR?! O: Du kan inte ha hört mycket av 69 eyes om du bara tycker att den låten är bra. Dead n' Gone är ganska bra, men de har så mycket bättre låtar! Ska se Dark Decadence i Stockholm den 16, längtar som bara den! Jag vet att 69 Eyes kommer vara awesome och Hardcore Superstar är sjukt bra live så det kommer också bli nice. De enda jag inte är så pepp på är Crashdïet. Alla gånger jag har sett dem live har de varit totalt värdelösa. De låter bra på skivan men live, nej. Haha, weeeersschta totalrage xD sorry:p

2011-03-22 @ 13:31:42
URL: http://www.lastfm.se/user/FearOfGhosts

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0