25.03.11 - Typ rubrik eller nått.

Mår skit. huvudvärk och skit, och jag har inte pluggat till HK provet.. som jag borde göra nu men orkar inte för huvudvärken :c Jobbigt.. fast provet är rätt lätt, så jag pluggar imorgonbitti tror jag.

Har suttit och målat i typ 4 timmar. Kollade först sista avsnittet av Solsidan och ett avsnitt av csi miami.. Tror bilden blev rätt okey.. Tog lite hjälp av hon Ellinor som har den bloggen, rätt bra tips, faktiskt lärt mig ett as bra och enklare sätt att skugga på :) Har tom ritat den bästa näsan nånsin haha, brukar bli helt kasst och overkligt vanligtvis.
Om 25 dagar så är crashdïet/harcore superstar konserten och vi får även reda på preliminärt om vi kommit in på vårat gymnasieval hähä längtar! Hoppas verkligen jag kommer in på musikproduktion! Vill gå på sture inte lbs. eh. 

Nä nu ska jag dricka vatten och ta 2 tabletter panodil hhehe. Puss hej! <':


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0