Man drömmer aldrig vaken, fast man gärna vill.

Blev inte spela gitarr idag. Blev huvudvärk och sova istället. Hatar att skolan börjat igen, tar tillbaka det jag sa igår kväll lol.

Seriöst jag har inget liv nu för tiden. Sitter och lyssnar på musik och drygar hemma. Ska tvinga Åsa och Becca att va med mig imon, hehe de har inget val =) Kanske man borde plugga Tyska? Fast har tills fredag på mig så det borde väl räcka att plugga torsdag kväll? c:

Känner för att skriva något vettigt som någon bryr sig om men kan inte komma på något haha. Slänger in en bra låt och en finfin bild okej? Det får duga. Ska snart sova så denna hemska dagen försvinner. 


Typ en av världens bästa låtar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0