Årsresume (((:

Nu ska jag göra årsresume
Januari:
Jag skapade bloggen hehe så den blir faktiskt 1 år snart 8D
Den fula första headern jag hade haha pinsamt.
Jag knarkade Gossips låt: standing in the way of control. Asså lyssnade seriöst på den hela tiden. Har tröttnat heh.
Februari:
Jag räknade ned dagarna till Tokio Hotel. Höll på att dö där ett tag. 31 dagar kvar var det..
Bråkade med väldigt mycket TH hatare den månaden på bdb haha.
Garvade sönder till denna dåliga videon haha.
Mars:
Årets höjdpunk. Den lyckligaste månaden dagen i mitt liv. Min dröm gick i uppfyllelse. Såg Tokio Hotel den 5 Mars 2010 i Scandinavium!
Emma jag och Emelie gjorde plakat till konserten som vakterna tog ifrån oss -.-
Vi grät som fan haha.
April:
Jag gjorde en ny header c:
Var och shoppade med Åsa på stan, solen började titta fram :D
Jag hade fortfarande blondt hår, nästan platina :)
Lärde känna Vicky, Dilnaz och Sandra på Schwarz votingparty! Glömmer aldrig den dagen..
"Hi Gays im your biggest fan from Sweden, I love you gays" Citerade Vicky ;)
Maj:
Jag fyllde 15 år! hehe. Såg ut sådär då. Saknar dom jeansen! åh fan att dom gick sönder.
Jag hade dansuppvisning i modernjazz. As roligt dag, synd att det inte blev någon fortsättning för så många hoppade av..
Jag åkte till Liseberg med några underbara människor! <3
Jag upptäckte Crashdïet pga Emma visade hahah deras dokumentärer. seriöst finns inga goare människor!
7
Juni:
Jag slutade 8an! Med bra betyg!
Jag åkte på Konfa läger i Jälluntofta i 5 dagar!
Konfirmerades den 20 juni!
Juli:
Jag träffade Lena en av mina bästa kompisar igen efter mer än 2 år! Underbart!
Jag fick min Humanoid city live dvd!
Augusti:
Jag, Åsa och Rebecca åkte till Helsingborg och såg KENT live i sofiero parken typ.
Underbar kväll! 6 Augusti 2010.
Jag fick ett ryck mitt i natten och bestämde mig för att gå på Tokio Hotel träffen i Göteborg den 15 Augusti för att fira Durch den monsun 5 år :) Lärde känna de bästa människorna som finns!
Dagen efter åkte jag till Danmark med Rebecca och hennes mamma & Rob för att se U2 Live.
Oförglömlig kväll! <3 16 Augusti 2010 Horsens. Stod as närma, 6 meter ifrån yttersta scenen.
Fick ett impuls ryck och köpte svarthår färg på hemköp haha! Åsa färgade det dagen innan skolan började. Mamma blev jätte arg för jag berättade inget förän när jag kom hem.
September:
Åkte och sov hemma hos Alice för första gången, kände knappt henne. Firade tvillingarna och Gustavs födelsedag med bästa TH fansen! <3 Bakade tårtan :)
Röstade ihjäl på Tokio Hotel till Rockbjörnen, som de även vann 8D
Jag köpte min systemkamera som jag även nu sålt.
Skickade ett födelsedags kort till en fanaktion i B&H.
Oktober:
Jag blev helt galen och deprimerad för jag ville på utbytes år i USA, som visade sig vara as dyrt. Men försöker fixa det nu ist heh om jag nu kmr lyckas...
Orkade inte lyssna på Tokio Hotel. Lyssnade nog inte på dom på hela månaden. Knäpp jag var.
Åsa fyllde 15. Hon hade tjejkväll hemma hos sig.
Såg ut såhär under oktober :)
November:
Åkte till Gekås med Jessica. Hade inte träffat Jessica på 2 år. Haha kände inte henne alls. Iaf för att träffa Cornelia, Jamina och Emelie. Nu är Jessica och jag as bra kompisar! Älskar henne!
Jag och Emma beställde Crashdïet biljetter!
December:
Daniel körde mig och Emma till Crashdïets spelning på KB i Malmö den 10 December <3 Vi dampade för vi såg Sångaren Simon Cruz på "fiket" jämte lokalen där de skulle spela. Vi taffsade på dom och jag fick plektrum av Martin gitarristen. 8D Daniel lekte fotograf åt oss medans vi stod längst fram vid scenen. <3
Fick jullov och gick ut med 2 MVG 8D
Firade nyår med bästa folket som finns! Tokio Hotel fansen! I göteborg hemme hos Alice c: <3
Älskar er! <3
Tack för ett underbart år alla! <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha den dagen på ge-kås var crazzzzzyyy! :D haha så fucking kul! :) <3

2011-01-08 @ 19:51:52

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0