those clothes are so fucking boring It’s a fucking insult!

Brian Rademacher: When you guys shop for stage clothes is there any particular place you go?
Simon Cruz: Usually secondhand shops to find stuff that no one else wears, but sometimes H&M and other female based stores. Depends what you are out for. I can’t remember last time I shopped in the men's department, those clothes are so fucking boring It’s a fucking insult!Har man inget liv så sitter man och skrattar till sånt här höhö xd
Har man inget liv höhö som jag så sitter man och garvar åt sånt här xd 

Brian Rademacher: When you guys shop for stage clothes is there any particular place you go?

Simon Cruz: Usually secondhand shops to find stuff that no one else wears, but sometimes H&M and other female based stores. Depends what you are out for. I can’t remember last time I shopped in the men's department, those clothes are so fucking boring It’s a fucking insult!


var hemma från skolan idag, migrän och skit. Har målat lite gran också.. hehe ett tag sen man gjorde de. Fast jag kan bara måla på de uddaste stunderna, typ när jag inte har tid eller mitt i natten. hehe. :P

Imorgon ska typ alla tjejerna i klassen till Sannarp på någon labb dag typ. Så Emma och jag blir typ de ända tjejerna i klassen höhöh, ja om inte Petra & Amanda dyker upp vill säga c:

Sen på kvällen imorgon ska vi till KP i stan, hehe kommer bli awesome.. hoppas bara det bandet Double Destination har någon sångare hahah för på deras myspace sida var alla låtarna instumentala, ehm. De andra banden skulle spela typ pop hahah. Aja vi kommer ha kul iaf. Hoppas vi hittar några glammare 8D

Måste plugga tyska snart. hehe fast fastnade vid Fb och msn med musik som vanligt .. aja. .. Hörs imorgon då :)

jag vet att jag har bildbrist & bara lägger upp bilder på Martin men jag rår inte för det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0