Somehow I found a way to get lost in you. Let me inside, let me get close to you....

Fin låt. <3

Ska duscha och sen sova tror jag. Eller vet inte om jag kommer kunna somna.. Vet inte varför men känns ändå lite skönt att de är skola imorgon igen.. Borde ta tag i mitt liv och börja plugga eller något. Fast orkar inte. Tror att jag ska stänga in mig på mitt rum imorgon och bara spela på min gitarr. Gud har saknat min akustiska. Se om det går att avsluta den låten jag började skriva lite på. Kommer säkert bli fail aja. 

15 dagar kvar till BMTH taggad som fan! Kommer bli as roligt med Stella, Vi ska köa och sen på signeringen! Awesome. :)

Åh palla att du blir sån din surpuppa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0