Slappis dag..

Hellu ((:
Slappis dag idag cc: Har inte gjort så mycket. Vaknade vid typ 1-2 tiden haha. Men det var för jag somnade typ sent, vid 1 eller något.. Har nog inte berättat att jag möblerat om i mitt rum :D Så ist för att ha bäddsoffan så har jag också tagit in en säng! hihi och fått upp min elgitarr på väggen 8D As fint nu, men alla th plancher är bort, eller inte alla har kvar turné planchen. Har även den stora tavlan med alla foton från TH konserten uppe c: Ska framkalla 3 stora bilder från nyår och rama in dom, kommer bli fiint heh c: Nu ska jag se klart All time low dvdn och sen fortsätta se Harry Potter och den flammande bägaren ccc: Såhär såg jag ut när jag åkte till Alice i fredags, alltså inte på festen c: Höhöh sitter i myskläder i sängen nu ^ Hörs senare eller imon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0