movie time!

Nu blir det kolla film, förmodligen mean girls om jag kan hitta den D: annars blir det väl typ scooby doo åhhh älskar den spooky island! <3 höhöhö . Ska poppa popcorn c: myys !

Ska sen kolla om vi fått varmvatten annars kan dom ta sig någonstans för jag ska ha det. glöm att jag duschar i kallvatten, man dör då ju.


Det funkade inte att logga in på dexter, man kan inte göra sin ansökan förän den 21 men man borde kunna logga in? höhöh är as spänd på att välja, även jag inte vet vilket än. 

13 dagar till bmth idag hihihi c: Måste boka tåg snart D: kommer bli massa skoj, längtar faktiskt som fan! Sen är det också snart 1 månad sen jag träffade Stella c: Vi kommer ha massa skoj. Köa och frysa. Ah frysa kommer inte bli kul men det andra.. 

Sen mååste jag och Emma på Crashdïet/Hardcore Superstar i April. Räknar inte the 69 eyes höhö. Vi ska dit om vi nu ska rymma eller sova under en parkbänk höhööh c: Börjar sakna Martin röv ahha skoja. 

Vet att min blogg är väldigt ointressant men ja kommentera kan ni väl göra om ni nu ska läsa? :)

Har denna mysiga tröjan på mig, åh vill färga mitt hår, skaffa löshår och köpa jeans. Men jag har inte pengar D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0