Living on a Romance

Hehe bloggade inte igår, typ somnade direkt efter skolan och orkade inte.. Varit slut hela veckan inte pallat göra något, sitter t.o.m och gäspar nu xd

Idag så accepterade äntligen Martin Sweet min vänförfrågan på facebook c: Hehe även vän med Eric Young , deras tour manager och sen 3 bandmedlemmar i DirtyPassion haha och Peter Londons pappa! ehehe och lite random folk de är släkt med xd

Chattade typ lite eller typ inget med Eric innan, han sa typ hej och att han jobbade sen loggad han xd Glad ändå! Haha! jag har sagt hej till Eric Young erkänn k00lt, höh skoja. 

Asså medans jag väntar på att Olli ska acceptera mig så får ni en faktiskt bra låt med hans band Reckless Love :)



Kommentarer
Postat av: linnea

SV: Naaw :C <3

Hur mår du då? :3

2011-01-15 @ 11:59:23
URL: http://privatelifes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0