KAN SERIÖST INTE SOMNA

Godmorgon på alla er som redan är vakna! :)

Själv har man inte somnat ännu, kan bero på att jag vaknade vid kl 4. Måste vända dygnet för skolan börjar på Tisdag :(

Vet inte om jag ska gå och försöka sova igen, då kommer jag förmodligen vakna as sent och inte kunna somna på kvällen inför skolan. Skiter jag i och sova så kommer jag somna typ vid kl 6 och vakna 3 på natten D: Snacka om i lands problem här haha. xd

Har fixat lite nya grejer på bloggen, info rutan om mig och sen om ni scrollar ned så har jag lagt in alla konserter jag varit på 2010 och vilka som jag ska på 2011 :) Hoppas att Emma har pengar så vi kan gå på Hardcore Superstar i April :D

Tror jag ska försöka sova lite, några timmar iaf. Har ställt typ 10 alarm på kl 11. Jag borde vakna då ju? HAHA. Är as hungrig med haha åh vad jobbigt liv jag har.

Bjuder på bilder på mina 2 favorit band! 

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack så mycket, blir så glad av att höra det! :)

allt bra med dig sötnos?<3



varför sålde du den?<3

2011-01-09 @ 11:28:48
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0