It's another awesome day!

Heey!

Varit vaken sedan typ 10-halv 11 , blev tvingad att gå upp och äta frukost med familjen hehe... fast ganska mysigt ändå :)

Idag blir det mest slappa tror jag, ska snart ta och fixa mig och så.. Tänkte spela lite gitarr tror jag hehe :3 Sen vid 5 tiden så kommer Emma & Ellinor hem till mig höhö vi ska planera och dampa lite, HEHE måste planeras inför köningen och massa annat skoj! Kommer bli awesome!! HOPPAS Ellans pappa kan hänga med, kommer bli grymt. Köa i typ 7 timmar, hehe får kommer nog på nått sätt att underhålla oss på 8D Emma har ju lite ideér redan ahahha xD

Sen måste jag snacka med Stella hur vi ska göra med köningen och signeringen och så inför BMTH imorgon! ÅHH fan vad jag längtar.. HEH mamma bokade tågbiljett igår.. Måste gå upp tidigt för jag ska träffa syster på morgonen i Gbg innan jag träffar Stella runt 3 tiden tror jag det var :) Aja imorgon kommer bli toppen! 

Använde min Coldplay tröja för första gången igår ehe, ½ år sen jag köpte den :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0