In the raw tonite, With your face down to the floor, You're my nakedness sensation ...

Lataste helgen på länge asså. Vaknade typ runt 3 halv 4 seriöst. Okej jag somnade 4 i natt men ändå. När jag vaknade var det redan mörkt ute, trist asså. Funderar om man ska plugga lite Tyska så har man typ inga läxor nu i veckan.. eller pallar inte. 

Känner mig helt beroende av Crashdïet typ kollar igenom allt de skrivit på facebook, och alla deras privata bilder.. Tror jag hittat den riktiga Simon Cruz fast han heter inte Simon där såklart. HAHA tror att Martin och den dära Simon är fake. Börjar misstänka det. Men Eric är den riktiga iaf. Hans statusar är oslagbara, typ garvar och hans bilder ja..

HAH åhh är vän med Isabels lillebror med haha fast vad grymma vissa av deras låtar var.. Ska man åka ned till Helsingborg när de spelar? HAH. Har inget mer vettigt att skriva.. Uppdatera lite random saker sen. Orkar inte heller fixa mig idag, sitter fortfarande i sovkläder lol. 

Puss på rumpan! Höhö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0