Halv stressad sådär typ.

Vaknade klockan 10 sen halv 11 sen 11 höhö. Typ tidigast på en helg på ett tag :3

Ska träffa broor idag! Vet inte vad vi ska göra heheh men blir väl att flumma och sånt dääära. Jag kom nyss på att jag har typ 40 spänn att leva på denna månaden, bra va? Mamma? Nej men lever hellre fattigt och går på Crashdïet, såå väärt det! 

Ska springa och göra mig iordning och käka frukost! Känner lite panik här! Fast pappa ska köra mig så jag slipper ta bussen heheh bra va? :D As länge sen jag träffade Jesper, typ 3-4 veckor sen ? DD: ÅH! vi ska ha massa skoj nu!!

BYYE, så här såg jag ut igår, igga att jag ser helt död ut ahha. Mina fötter gjorde ont. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0