Don't give a damn.

HEHEHE bloggade inte igår, kommer inte ihåg vad jag gjorde igår lol xd Ehm *tänker*
Hade sovmorgon idag, började 11.10, vet intressant, nej men var med Emma & Ellinor idag. EHE

ÅHÅHÅÅHÅHÅHÅH asså typ kan inte säga vad vi gjorde idag, höhö hemligt men asså GUD GUD GUD. dog lite, var as nervös hahaha. Kan inte sluta lyssna på det "meddelandet". Ehm ska inte snacka mer om de nu. Kommer dampa sönder om vi lyckas ikväll. HAHA bara de inte ringer upp Ellinor. Men hon klara det.

Ska ta och äta och sen typ döö lite innan jag ska göra grejen. Mina ben typ skakar nu haha. Seriöst jag kommer inte klara det. Kommer känna mig så dum ahahha. ÅHHH 

Hejdå hörs sen! Btw jag skaffar löösen nu. vet hur man gör HEHE!

Slänger in en fin bild på Marre <3

Kommentarer
Postat av: Emmzi Cruz

Åååh vilken fin bild på Martin :O <3 hehe ;)

2011-01-26 @ 17:25:36

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0