DAMPINLÄGG

Hej! Först kommer lite viktig inför här asså!!!
Min man är otrogen D: Han ska få stryk ikväll!! Jag är väldigt ledsen nu :C Om han friar så typ hoppar jag från bron eller något ahahaha. Ska man ringa honom? har ju hans nummer............eller nej. Psykfall här hahahah. Åh Emma vill seriöst döda mig. Ska typ gå och gråta eller något HAHAH . Ska fan göra som vi sa innan, klippa ut hennes ansikte sen klistra dit mitt och tagga dom, fan vilken bäst ide. Eller ska man köra på den mer brutala planen Emma? Fast det blir synd om Åsa.... Tja drastiska åtgärder ska göras här det är vi överrens om eller hur??!!! 


Har fått mina koder till att ansöka till gymnasium idag, höhö åh tror det blir sture. Nästan hundra på det... fast fortfarande lite osäker om man ska välja LBS istället? Eller kolla den lärlingslinjen? ÅH ahahha mitt liv är jobbigt. Ska nog ansöka sista dagen eller något. Tänk så blir allt fail. Vill inte välja fel skola. Nu ska jag göra något ointressant, typ dampa med Emma. HAHAH fan Martin du förstörde min dag :O:O:O:O:O 

MIN vackra man höhöhö <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0