Crazy.

Verkar som alla blivit helt galna för en bild har spridit sig, roligt att diskutera även det inte leder någon vart. Tydligen har popcorn också skrivit att Th ska släppa nytt album i September och planerar världsturné i November. Känns lite som bullshit. Aja vi får väl se. Vare sig bilden är fake eller inte så hoppas jag att vi snart får reda på sanningen. Börjar tvivla att den är äkta nu efter detta.

Fake: http://i52.tinypic.com/2hpk56s.jpg
äkta: http://i56.tinypic.com/288bdea.jpg

Nu ska jag återgå till att lyssna på Tokio Hotel och dampa lite på utbytesgrejen. Mamma har betalt för stipendium saken så i veckan får jag hem papper, yay.


Kommentarer
Postat av: Åsa Andersson

haha jag kommenterar din blogg :P<3

ska du få åka på utbytesår nu? :D<3

2011-01-06 @ 21:53:41
Postat av: Anonym

haha jag kommenterar din blogg :P<3

ska du få åka på utbytesår nu? :D<3

2011-01-06 @ 21:54:27

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0