BROR AND BROR TIME ♥

Var med bror Jesper igår blir det väl. Klockan är 2 på natten nu och jag kan inte sova.. eller jag har inte försökt ännu...

HEHE vi hade massa skoj igår. Vi spelade kort höhö pensionärs varning asså ehe, seriöst jag skrattade hela dagen..haha älska oss Jess <3 "Join the darkside we have cookies and män i trikåer" Vi handlade nudlar på Maxi HEH mums asså. Här får ni en as fin bild på oss på väg hem från Maxi 8D Asså min kamera blev full av flumm bilder som inte ska visas här :3





IMORGON BLIR DET BRING ME THE HORIZON MED STELLA! ASSÅ FATTA VAD GRYMT DET KOMMER BLI!! VI MÅSTE PLANERA MASSA HEHEHEH SKA TRÄFFA SYSTER MED! OCH INGEN SKOLA HELLER! <3 ÅH TÄNK SIGNERINGEN!! :333 STELLA????

Kommentarer
Postat av: Stella Skalja

AAAAAAAH, DET KOMMER BLI TVÄRGRYMT!!!!

OCH FYFAN, TÄNK OCH STÅ FRAMFÖR BMTH. DRYGA 2 METER FRAMFÖR DOM!!! JAG KOMMER DÖÖÖÖÖÖÖ.. ELLER INTE, MEN JAG KOMMER FLYGA PÅ ROSA MOLN EFTER. OCH JAG KOMMER RAMA IN MITT LINNE DOM SKA KLADDA PÅ. ÄLSKA ÄLSKA ÄLSKA!!!!!!!!!!!!!

2011-01-30 @ 15:35:05
URL: http://stellaskalja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0