11 Januari 2011 sista terminen i grundskolan... äntligen!

Har varit vaken sen halv 5, måste vara något fel på mig. Brukar alltid dra mig till de sista sekunderna.. Funderar på att gå och lägg mig till kl 6, eller halv 7... känns as skön att det bara är 1 termin kvar! Sen fan slipper man Österled!

Längtar som fan till gymnasiet, och att få hålla på med musik i skolan! Det vi har här kan man inte kalla musiklektioner.. Awesome att få träffa alla, HEHE har typ träffat Åsa och Becca 1 gång på lovet, lixom på 3 veckor D: Har inte pallat fixa mig och dra ut D: Det ska de bli ändring på nu!

ÅH nu slog mig nu att nationella börjar nu också i Svenska :C Herre gud sen nationella i Tyska, snälla skjut mig !:O
Nu tar jag och kryper ned i min varma säng i några minuter innan det blir duscha och sminka sig och så :)
HEH blir nog lyssna Crashdïet hela morgonen sen! Tagga att de snart ska släppa fler turné datum! yay! :D

Emmas och mina pöjkar <3

Kommentarer
Postat av: ~linnea

SV: Jag gillar hela! haha 8)



Haft en bra helg?

Dags för skolan nu eller? ;)

2011-01-11 @ 07:50:53
URL: http://privatelifes.blogg.se/
Postat av: t

sv; jag redigerar i photoscape, photoshop, picasa 3 och picnick ! :)

2011-01-11 @ 14:17:47
URL: http://thildathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0