Smoking In The Boys Room .

Heyy

Nu sitter jag i min säng och lyssnar på Mötley Crüe, smoking in the boys room <3 Älskar dom, måste se dom live någon gång, typ snart! Hehe :3 Hähähä åh Nikki Sixx är ju så snygg med eh xd c:

Alla är så osociala haha så jag ska typ bädda ned mig i sängen och kolla första avsnitten av pretty little liars. Den verkar as bra, enligt trailern iaf hehe :) Men vi skriver väl kanske i natt om jag inte kan sova, annars blir det imorgon! 

Godnatt så länge (:
hahahah älskar slutet när han tar peruken! xd

Kommentarer
Postat av: Emmzi Cruz

Åhhh hahaha älskar den videon (A) du ska se musikvideon till dr.feelgood :O.... så jävla snygga :O... Mötley är så braaa ! hehe ska det bli våran nästa konsert efter Crashdiet?? ;)

2011-02-20 @ 11:49:34
Postat av: Emma

Din blogg är jätte fin :'3

2011-02-20 @ 21:51:50
URL: http://glamorousmysterious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0