sleep is not necessary

Heey och godmorgon :3

Vaknade vid 12 typ. Ätit frukost med hela familjen idag :3 as länge sen sist ehe. 

Somnade vid typ 4 något inatt. Satt uppe och snackade med Maximilliam :3 Hehe var även med i deras crazy gruppkonversation xd Typ Maxi, Felix, Sebbe, Erik, & jag eheheh Roliga pojkar dom <3 :3 Det var även annat random folk med ibland.. Dom gjode min dag iaf :3

Idag ska jag typ fixa mig, någon gång.... Sen ska man vid 5 tiden dra till kyrkan hehe övernattning där :) Hoppas det blir skoj. :3
Viktig info: jag har as ont i halsen :(

Blir en fin bild på Jona från Bmth konserten :3 gillar han tröja ehehehe




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0