Riktiga män bär smink.

HAHAH kom tänk på en jätte rolig sak när jag såg denna bilden. HAHAH asså när Emma berättade för mig vad hon sagt till sin mamma. "Ja du skulle se honom så sööt, han hade nedsläppt hår..inget smink helt ofixad och inga klackar.." Carinas svar " Emma vet du hur det låter...." HAHA döör lite, okej så så roligt var det inte men sitter och skrattar för mig själv. Seriöst denna bilden gör att saker ploppar upp i huvudet på mig xD Ska inte gå in på Erik och Simons FB när jag är övertrött, bara sovit typ 3 timmar inatt hahaahha. 



Kommentarer
Postat av: Emma

haha åhh va kul :) jag har bloggfans! :D :D

2011-02-17 @ 20:04:50
URL: http://emmagoestoamerica.blogg.se/
Postat av: Emmzi Cruz

Hahahahahahaha eller den då: mamma lugn, vi använde skydd xD HAhahaha

2011-02-18 @ 17:33:38
Postat av: josse

Emma: HAHHAHA AA XD

2011-02-18 @ 20:56:25
URL: http://kaulitzgalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0