Past bedtime.

Nu ska jag sova efter en väldigt seg och tråkig dag haha. 

Åkte skridskor, ramlade hahaha fail asså. Sen gjorde vi nationella i Svenska. Skrev väl klart efter 1 timme och 45 minuter :3 Det har regnat hela dagen, seriöst tråkigt och äckligt :c

Åh jag ska inte klaga en massa för imorgon är det FREDAG YAY. Ska leta upp mitt busskort och träffa Jesperbrooor i stan, och sen vid 7-8 tiden kommer Daniel kusin och ska hälsa på lite och fira Thailandresan hehe :3 Kommer bli skoj. Ska även hinna färga håret i helgen och gå på gymnasieöppethus lite här och där med syrran!

NU SKA JAG BORSTA TÄNDERNA OCH SOOVA :) PUSS!

SAKNAR SOMMAREN :CCCC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0