ONLY FIFTYTHREE DAYS LEFT!

HELLU

Im home! Nä men för några timmar sen c: Vart med Becca en stund, mötte henne vid valhalla skolan och drog till hemköp och handlade, sen kollade vi på hela U2 360 DVDN. Awesome.. älskar U2, glömt hur grymma dom är!

Nu sitter jag och knarkar, you me at six, all time low, boys like girls, panic at the disco och mayday parade! så jevla bra!! :D

ÅH VIKTIGASTE I DETTA INLÄGGET ÄR ATT IMORGON SKA JAG OCH EMMA BESTÄLLA CRASHDÏET KONSERT BILJETTER! ELLER RÄTTARE SAGT CRASHDÏET,HARDCORE SUPERSTAR & THE 69 EYES BILJETTER!

åhhh så lycklig! Äntligen ska vi beställa dom! Sen ska jag träffa Emma imorgon så ska vi planera allting hehe kommer bli toppen! Längtar som fan! 53 dagar kvar nu!!! :D



Kommentarer
Postat av: Cheryl Dumle ~

sv; japp, jag är typ rädd för det stället och har fått för mig att dem säljer droger där.. HAHAHAHA! (vet inte varför.. <_<)

2011-02-21 @ 22:29:33
URL: http://cheryldumle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0