MAYBE IT'S NOT MY WEEKEND BUT IT COULD BE MY YEAR.

HEEELG,FREDAGSMYS,LOV,SOVA,MUSIK, KAN DET BLI BÄTTRE? NE!

Heej föresten hähä c: Inget bloggande idag inte, för idag var jag i skolan faktiskt. Svårt att tro jag vet eh. Har faktiskt varit social idag, har bara suttit vid datan i 1 timme..och det var på studiestugan, hehe skulle jobbat So menmen ja asså det går inte vara på internet utan att öppna det jävla facebook. Det har tagit över mitt liv, förjävligt :cc

Nu ska jag berätta vad jag gjort idag, bläddra ned om du inte orkar läsa hähhä. Jag var i skolan, var på en as sköön promenad med mamma i typ 1 timme? Hhöhö men det var bara jag som pratade typ. ovanligt. Sen var jag social men pappa en stund och sov i soffan i 2 timmar. Mamma bara gnäller när jag sover på dagen, men det är så skönt! Sen har jag ätit mat med familjen och kollat Parlamentet! Ja det var min dag :33 intressant jag vet.

MEN TILL DET BÄÄSTA AV ALLT. JAG VET ATT DU LÄSER HÄR INNAN OVAN HÄHÄHÄ. MEN EMMA FÅÅÅÅÅÅR GÅ PÅ CRASHDÏET OCH NU VÄNTAR VI BARA PÅ ELLINORS MAMMA SOM SKA SVARA I HELGEN SOM KOMMER SVARA JA HAR JAG BESTÄMT ! :D TOPPEN ELLER HUR!!

Och jag tycker att ni ska kommentera era latisar, ja jag skriver det i fet text för att ni ska fatta :)

Btw jag får inte/kan inte gå på Tokio Hotel 1 års träffen den 5 mars vilket suger hästkuk.


Kommentarer
Postat av: sevvi&beyyyy

har dom träff 5mars 2011?;O fin blogg!! :)

2011-02-27 @ 17:00:45
URL: http://sevviobeys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0