ITS GOING TO BE SO AWESOME!

OINGNWÖONW LYCKLIG!! MAMMA HAR BESTÄLLT MIN SWEDEN ROCK FESTIVAL BILJETT :D 
2010 och 2011 bästa åren!!

2010 - såg jag Tokio Hotel för första gången!! Såg även KENT , U2 och Crashdïet live!
2011 - Sett Bring me the Horizon live! Ske få se Crashdïet & Hardcore Superstar 2 ggr i år! Och ska även få se Black Veil Brides live för första gången! Sen blir det en 3 veckors resa till Thailand, samt att jag går ut högstadiet!!! 8D

Ska börja blogga bättre, Har grymt mycket läxor för jag ligger efter hehe... Ska göra mitt Svenska reportage nu och försöka slita mig från Facebook och Tumblr! xd 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0