Happy? Yes I am

Varit lite off på bloggen senaste dagarna, sry för det hehe :3

Igår skulle jag gått med Emma till 035 men hon var sjuk så jag gick själv hähä, faktiskt roligt och bra band var det med, fick 2 tröjor för jag var med i juryn hahah. Double Desination och Crevation var bäst cc: Har ärligt talat inte gjort så mycket.. Vaknade faktiskt kl 11 idag HAHA tidigaste dagen ever typ.. Var snäll och följde med och handlade mat med mamma & pappa :)

Asså jag dör lite, jag kanske kan följa med Sofia, Alice och Julia på Sweden Rock Festival om det går bra för Alice och Julia, annars följer kanske pappa med och går fler dagar för att se Ozzy Osbourne med ehhh. jag är lycklig. Men det är bara kanske än så länge... häh.


Kommentarer
Postat av: charlotte

svar: ja, kan tänka mig att det var lite segt att behöva stå där uppe. speciellt när man ser allt ös där nere. men ja, värt att se dem iallafall trots allt :]

2011-02-27 @ 18:21:02
URL: http://phantomrider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0