Grattis på födelsedagen Eric!

Jag lever!

Godmorgon eller godkväll hehe. Vaknade lite sent idag asså. Och tyvärr han jag inte in till stan för att träffa bror :c Ska strax duscha sen kanske sola och plugga lite matte så jag slipper det i veckan :)

Idag händer det förmodligen ingenting, känns så segt..hatar att sova för länge men somnade sent med. Får väl ta och kolla någon serie och umgås med familjen, ja det funkar väl.. Och förhoppningsvis ska vi beställa våra konsertbiljetter imorgon bitti! :D Yay! Vi har väntat jätte länge på det asså! Lite mer än 2 månader sen vi såg Crashdïet nu!

Och idag fyller Faktiskt Eric Young år! Grattis på 29 årsdagen? Slänger in en fin bild på vår favorit trummis!







Kommentarer
Postat av: E

Man kan inte se din text :( Eller inte jag iaf:P

P&K ester

2011-02-20 @ 21:04:20
URL: http://essyhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0