Gotta secret,Can you keep it?

Hey

Japp nu är det kväll och jag har som vanligt sovit bort hela dagen, ehhe nej jag vaknade inte nu utan vid klockan 3? Men jag somnade halv 6 imorse för jag låg och kollade på Pretty little liars, har hunnit ikapp alla avsnitten nu :33 Så nu har jag bara 1 avsnitt kvar, älskar den serien typ bästa efter OC faktiskt, eller den står lika med Csi miami på andra plats ;)

I veckan blir det formodligen rockkarusellen med Emma, heh Klara och Drömmarna ska spela på onsdagen eller torsdagen tror jag? HEEH kommer bli kul xd Emma jag kommer dö då om de spelar somma låtar igen, så dåliga! 

Nä nu ska jag duscha och äta en macka och kolla sista avsnittet av Pretty little liars, så spännande!
Tack Åsa för tipset! :P



Kommentarer
Postat av: Cheryl Dumle ~

tja! jag bor också utanför Halmstad. xD trevligt (Y) vart bor du? Åled, Sennan? :p

2011-02-20 @ 23:23:23
URL: http://cheryldumle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0