Godmorgon...

eller inte godmorgon!

Godeftermiddag menmen. Vaknade för 20 minuter sen typ heh.. Nu ska jag äta frukost, duscha och fixa mig och sen dra till Becca och umgås med henne :) Känner att jag måste komma ut xd 

Ja jag har inte så mycket att säga förutom att jag städade faktiskt rummet igår hähä, pappa tvingade mig eh xd Och i i veckan blir det rockkarusellen, som även är GRATIS ahhah toppen ju!! 

BTW: Måste tipsa om en grymt bra film! Burlesque heter den!
Typisk tjej film men så jäkla bra!!

Kommentarer
Postat av: melinda

den vill jag se! :)

2011-02-21 @ 15:48:37
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/
Postat av: Cheryl Dumle ~

sv; det gör jag med hahha X'D bor uppe vid Hemköp typ

2011-02-21 @ 15:57:14
URL: http://cheryldumle.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: har hört de :)



hihi visst e han :D

2011-02-21 @ 21:01:50

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0