Dag 8 – Ett ögonblick

Ett ögonblick, ja att välja ett blir väl svårt men ehm. Jag skulle väl säga när jag såg Bill Kaulitz i verkligheten, men det orkar ni nog inte läsa om och alla vet väl hur jag reagerade xd 

Men om jag ska välja ett så får det väl kanske bli, eh åh vad jobbigt det blir ett Tokio Hotel ögonblick!

Jag väljer när jag fick reda att Tokio Hotel skulle spela i sverige :P HEHE...

Jag kommer ihåg det som det vore igår ahaha asså jag var "sjuk" och satt i bilen med mamma och pappa. Pernilla smsade mig, alltså min storasyster. EHE asså fatta hon visste det före MIG DD: Iaf jag fick liiite hyperdamp och började böla HAHA. pinsamt. Men iaf ringde Emma och och dog väl också haha. Kommer seriöst aldrig glömma den dagen. Kändes som mitt hjärta stoppades när jag fick höra orden. TOKIO HOTEL SVERIGE 5 MARS NÄSTA ÅR. EH xd

Nu ska jag fortsätta kolla tv och göra lite te :3 ... Peace!
Jag och min fiiina Tokio Hotel biljett. Typ i Oktober - 09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0