Dag 7 – Min bästa vän

Min bästa vän? Jag har nog ingen direkt bästisbästis som man hade när man var liten. Jag växte upp med Åsa, vi gjorde typ allting tillsammans innan men sen blev man äldre och jag flyttade till Thailand och båda fick nya och fler kompisar. 

Sen när jag kom hem så lärde jag även känna Becca, eh vi kom väl inte överrens så bra i början men nu är hon en av mina närmaste kompisar... Sen har jag även min mupp kompis Emma hehe, underbar hon med, Skrattar alltid när vi umgås :3 Men jag har väl 3 jätte närma vänner sen många mer ytliga. Men ingen riktig bästis :)

Så det är väl Åsa,Rebecca och Emma :3 Mina muppar 

Åsa & Emma.



Becca :3

Kommentarer
Postat av: Emmzi Cruz

Hehehehe josse du är min också min mupp (A)

hahaha mkt skratt o mkt prat om Crashdiet när vi träffas xD

2011-02-10 @ 18:00:49

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0