Dag 15 - Min absoluta favoritfilm.

Det är den enklaste dagen hittils. Jag har 2 absoluta favorit filmer. Igår såg jag faktiskt My sisters keeper, och jag bölade igenom hela HAHA men seriöst så jäkla sorglig. Den är nu min favorit film, men en film jag ALLTID älskat och kommer alltid göra det är The notebook. Ingen film slår den. Det är den finaste och bästa filmen någonsin! 

Hehe föresten såg jag att det är samma person som gjort både The notebook och my sisters keeper.. Men jag rekomenderar dom verkligen. Okej det är gråt filmer men jag gillar sånna HEHE.. :) Lovar att ni kommer gråta bara av att se trailern till my sisters keeper. Hemskt men fin film..


Kommentarer
Postat av: Petra

åååh som filmerna är så fruktansvärt bra!!

Jag rekommenderar "A walk to remember"

Jag total bölar av en filmen :'''''( <3

2011-02-27 @ 16:23:03
URL: http://lifeofpetraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0