Dag 14 – Min favoritfödelsedag.

Jahapp då var det dags för ännu en dag, dag 14 då c:

Min absoluta favoritfödelsedag, måste faktiskt tänka lite. hähäh. Skulle väl först säga när jag blev 15 för jag fick moppen men jag har ju inte ens tagit kortet ännu haha!

Alltså jag har faktiskt ingen favoritfödelsedag, för visst är det roligt att få paket och så men sen tycker jag inte det är något märkvärdigt, samma varje år :3 Men om jag måste välja en så är det väl när jag blev hm 13 blir det de? När jag Lena och Markus var på köpcentumet i Phuket town och shoppade och massa sånt. När vi bodde i Thailand. åh Saknar dig Lena!! Kan inte vänta tills Juni-Juli :c Måste du bo så långt bort? 

Så här såg jag ut när jag var 13. Hähä. Okej mobba mig inte att jag är vit och bodde i Thailand. Jag vet redan det.


Kommentarer
Postat av: Jenny

FIn blogg ! :D

2011-02-18 @ 22:42:21
URL: http://svartbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0