Dag 10 – Mina syskon.

Syskon det har jag många av och det är kompliserat haha xd

Jag ska försöka förklara detta enkelt, hehe. Jag har 1 hel syster och 4 st halvsystrar.

♥ Emelie - Hon är min yngsta syster, då 96 alltså c: Min ändå helsyster heh. Liten och jobbig som småsykon är. hehe hon bor hemma hos oss då..

♥ Jenny - Min äldsta syster, eller halvsyster men vi räknar som helsyskon i min familj c: Hon är 28 tror jag haha bra koll jag har menmen xd Hon är syster på pappas sida då, bor i Göteborg :)

♥ Pernilla - Min näst äldsta syster, hon är 24 då och är Jennys riktiga syster c: Hon bor också i Göteborg, fast båda är från Halmstad =) Vi har inte alltid haft bra kontakt med dom när vi var små, men nu har vi jätte bra kontakt heh c:

Jadå kommer vi till det knepiga hur jag nu ska förklara det. Vet knappt faktiskt vad dom heter... :)

Tror dom heter Linda och Therese. Födda 89? så de blir 22 år I think. Tvillingar. Ena bor i Halmstad och den andra typ Örebro, sundsvall? vet inte eller kommer inte ihåg. Jag har iaf aldrig träffat dom i verkligheten. Jag skulle faktiskt vilja det någon dag i framtiden. De är ju faktiskt mina halvsyskon. Lixom Therese bor ju t.o.m i Halmstad lol. Jag har pratat lite med Therse på facebook, så de vet ju att vi finns.

Men varför jag aldrig träffat dom är för pappa har inte haft någon kontakt med dom alls. Orkar inte dra upp historian här för det är privat menmen. 

Ni är dom bästa som finns! Mina fina systrar

Pernilla & Jenny ♥



Emelie och Pernilla ♥

vill inte lägga upp bilder på Therese och Linda här..men dom är vääldigt lika pappa iaf och Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0