Dag 11 – Låtar jag kan lyssna på om & om igen.

Nu ska jag inte rabbla upp 2 tusen låtar för det är nog mitt mest sannorlika svar hehe. Men ska välja några låtar, men det blir ju typ mest sånna "depp" låtar. Fråga mig inte varför men jag gillar att lyssna på sån musik hähä.

Okey here we go. :D

The man who can't be moved - The Script.

Your Gurdian Angel - The red jumpsuit apparatus
Try sleeping with a broken heart - Alicia Keys.



Sen även.
Tears dont fall - Bullet for my valentine.

Na Na Na (Na Na Na Na Na) - My Chmical Romance

In your shadow I can shine - Tokio Hotel
Phantomrider - Tokio Hotel



Ja det ett par (många) låtar. Seriöst svårt att välja några. Men dessa kan jag lyssna på om och om igen. Kan sitta och lyssna på samma låt en hel natt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0