BRING ME THE HORIZON AS GRYMMA LIVE!

Godmorgon!

Asså igår var så jävla grymt! Fyfan vi hade plats 3-4 ikön på balkongen! Träffade as schysst folk som vi köade med och stod med på konserten! Vi skit i att gå på signeringen för vi kände att vi inte skulle hinna :(

ASSÅ ÅH FYFAN VAD BRA DET VAR!!!, FÖRBANDEN VAR OCKSÅ GRYMMA! 8D BÄSTA KVÄLLEN PÅ LÄNGE!:D

Jag missade typ slutet av konserten för det sista tåget hem fick hem 20 i 11 fyfan!!! Hoppas Stella har filmat lite av det. HAHA åh fyfan vad min nacke har ont idag haahh och hade migrän påvägen hem, eehm fast överlever även jag mådde sjuk dåligt efter! XD ahahha känns som man varit på ett gympapass xd 

Ska lägga in bilder och videos på datan sen... Nu ska jag fixa mig och sen vid 4 ska jag åka till tandläkaren, inte pep på det direkt xd

PUSS


Kommentarer
Postat av: Nilla

Hej där!

Jätte mysig blogg måste jag säga.

Jag driver en sceneblogg om kanske kan vara intressant för dig, skulle vara kul om du tittade in. Puss!

2011-02-02 @ 22:16:58
URL: http://nillananic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0