AT THE BMTH CONCERT.

HEEY.

Varit hos frissan idag och klippt mig. Typ tog bort sletet hår och fixade typ sidecut :3 Eller ah typ.. blev lite fail.
Ikväll blir det bara chilla framför datan ehe, sen blir det tacos.. mums :D

Imorgon ska man typ hjälpa till och övernatta med Kyrkis, Ska va med Sara & Mathilda där :)
Ganska kul kväll igår, ja vissa borde läsa historia kanske hehe om man tror Stockholms blodbad var mellan 1979-1990... lite fel ute va? ;) HEHE

Och VIKTIGASTE i inlägget.. Jag och Stella syns på BMTH konserten asså! ÅH bakgrundsbild nu va♥
Jag i grön/turkos tröja på balkongen och sen intryckt mellan Stella och typ en Ida som vi träffade där på andra bilden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?♥
ska jag komma ihåg dej?
mail tack? :) (publiceras ej)

Skriv din blogg eller där jag kan nå dig :)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0